JVC KD-R474

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R474 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Angelique 18-06-2021

Overzichtelijke radio

Geschreven voor: JVC KD-R474

Overzichtelijke radio voor een goede prijs. Heeft veel functies. Zoals radio, cd, aux en USB. Ik ben na een proefrondje rijden zeer tevreden.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Radii
  • Cd speler
  • Aux
  • Usb

Minpunten

• Nog geen gevonden

Paulus 07-06-2017

De JVC KD-R474 maakt audio in de auto tot een feestje.

Geschreven voor: JVC KD-R474

Onlangs een 2e hands auto gekocht waarin een JVC radio/cd speler reeds was ingebouwd. De volume instelling hiervan was defect, Aangezien het een ouder model betrof en daarom reparatie niet een optie zou zijn, en deze oude radio/cd speler had geen ingang had voor bijvoorbeeld I-pod classic / aux ingang, op zoek gegaan naar een nieuw media center. Gelet op eerdere positieve ervaringen met JVC (home audio) en een niet al te groot budget gekozen voor de JVC KD-R474 , de uitvoering met het blauw/witte display. De bijgeleverde verwijderingssleutels zouden van pas moeten komen bij het verwijderen van de oude radio. Helaas waren deze dusdanig slap en scherp (het risico op een snee in je vingers is groot) dat ik deze niet heb gebruikt. Gelukkig , wie wat bewaard heeft wat, had ik nog wat oude alternatieven in een rommeldoosje. De installatie ging verder zeer gemakkelijk, mijn auto heeft de juiste ISO aansluitmogelijkheid. Er is een mogelijkheid om de radio aan te sluiten op de stuurbediening, ik heb deze niet gebruikt omdat mijn auto deze niet heeft. Alles bij elkaar 8 minuten bezig geweest en de JVC KD-R474 was gebruiksklaar ( En dat voor iemand met 2 linkerhanden , dus super eenvoudig) De gebruikershandleiding is beknopt maar wel duidelijk, Het apparaat beschikt over equalizer, makkelijk in te stellen op 12 niveaus voor allerlei muziek types waaronder jazz, classic, hard rock, R&B, hiphop en ook een bass-boost. Vanaf CD (ook zelfgebrande CD's) zijn diverse audioformaten afspeelbaar MP3, WMA WAV en zelfs FlAC bestanden. Dit geld ook voor het afspelen vanaf een USB stick . De voornaamste reden voor de aanschaf van de JVC KD-R474 was dat mijn I-pod classic er direct op aangesloten kon worden. Ik rijdt vaak lange stukken en hoef dan niet tijdens het rijden telkens bijvoorbeeld CD's te verwisselen. Handig is de sourcebutton, die is helder en wat groter, zit in het midden en maakt het schakelen tussen de Radio -CD speler - usb - aux, enz. erg makkelijk en dus veiliger autorijden. De zender presets zijn makkelijk in te stellen en de radio ontvangst is goed. De radio heeft een grote makkelijk te bedienen volumeknop. Voor het instellen van het apparaat had ik de handleiding wel nodig maar moeilijk is het niet. Al met al een plezierig apparaat, zeker in deze prijsklasse (nog geen € 60,00) JVC zorgt met dit apparaat telkens weer voor een muziekfeestje tijdens het rijden !!

Pluspunten

• Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Heldere display luxe uitstraling
  • Meerdere aansluitmogelijkheden op het front
  • Makkelijk en veilig in het gebruik

Minpunten

• Verwijderingssleutels slap en scherp

prins 13-03-2017

goed produkt met veel mogelijkheden en kwaliteit

Geschreven voor: JVC KD-R474

heel goed produkt zeer scherpe prijs/kwaliteitsverhouding zeer mooi toestel met veel mogelijkheden.makkelijke bediening zeer overzichtelijk.heel fijn de lange garantieperiode maar denk ik niet nodig bij zo een goed produkt

Ad 23-02-2017

Auotoradio / cd speler met hele mooie uitstraling!

Geschreven voor: JVC KD-R474

Mooie en duidelijke overzicht op display. Zeer gebruiksvriendelijk. goed geluid! De vele mogelijkheden die deze receiver bied is grandioos. Ben er dik tevreden over!!

Dhr Zweers 20-12-2016

Super geluid! Makkelijke in bediening!

Geschreven voor: JVC KD-R474

Veel functies voor een lage aanschafwaarde!!
Radio is er makkelijk om te bedienen en heeft een een mooi en erg helder display.

willie 17-12-2016

fijne makkelijke radio

Geschreven voor: JVC KD-R474

heel makkelijk in te bouwen en heel makkelijk te bedienen,een kind kan de was doen zo simpel,zenders instellen en geluiden instellen stelt helemaal niets voor,ook veel keuze uit diverse instellingen.

ulbac 17-08-2016

simpel

Geschreven voor: JVC KD-R474

Simpel autoradio met USB, Cd en Aux. USB werkt vrijwel niet (niet met iPod, niet met Google Play, niet met iPhone,... alleen USB stick). Verder simpel en AUX-in werkt prima.

Pluspunten

• prijs
  • inbouw

Minpunten

• USB werkt met niets